The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zaterdag 1 september 2012

Open dag Dorry.

Vanmorgen met  Anita naar de open dag van  Dorry geweest.
Er waren een paar nieuwe Bom's gezien.
Ze zijn weer heel leuk.
Een hele mooie kerstquilt!
Kijk maar.



Deze is met de machine gemaakt, ook al zo moooi.


en wat dacht je van deze !


Oh ik heb er bij staan zwijmelen.
Maar ik ben sterk geweest, eerst de huisjes af en dan nog de Hexabeequilt, en dan heb ik ook nog de Jane Austen Quilt liggen. Die zijn allemaal nog aan de beurt.

Ik heb me wel in geschreven voor het Dotty-weekend met Anita en we hebben  Sabine ook meteen ingeschreven want ze moest werken.
Leuk om weer quiltsters te zien van het weekend en de rest zoals Marjolein, Jeannette en Monique.
Anita heeft al een verhaal geschreven op haar blog daar kun je nog meer lezen.

Iedereen nog een fijn weekend
en tot de volgende keer.
groetjes Merian

6 opmerkingen:

  1. Ja het was weer leuk. Ook om collega quilters van vorig jaar te zien.Ik heb zin in de BOM die Jeanneke gemaakt heeft. Kan niet wachten op het eerste pakketje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, ik heb je niet gezien of in ieder geval niet herkend.
    Maar ik ga de quilt wel maken hoor, kan het echt niet nalaten.

    groetjes

    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je gezellige verslag, ik heb me heel snel aangemeld voor het weekend,....
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben helemaal weg van je huisjes quilt. Geweldig. Leuk om ook degene te ontmoeten die hem maakt en die ik al een tijdje volg. Groetjes Wilie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer veel mooi's gezien jij, moeilijk om niet aan alles mee te willen doen he, maar eerst weer dingen af, goed zo, haha............gr.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... ik heb heel wat gemist ... Leuk verslag met foto's !
    Groetjes,
    ]Simone

    BeantwoordenVerwijderen