The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

dinsdag 10 juli 2012

Even tussen door!

Even tussen de bedrijven door. 
Koffer samen met de jongste DS ingepakt.
Hij gaat voor 3 en halve week naar Croatië.
Ik zal hem missen. Maar wens hem wel een hele fijne vakantie toe

Heb afgelopen week 9 huisjes gemaakt.
Nr. 182 t/m 190.
We gaan richting de 200, is toch wel weer een hele mijlpaal.



Ik heb ook nog voor onze Pup Mayra 3 hoezen gemaakt.
Ik had een quilt bij Leen Bakker gehaald, in 3 stukken geknipt.
en  linnen er tegen (had ik nog in voorraad liggen) aan.


Ja, ik weet wat sommigen denken, echt op zijn Merians.
Wil ook nog een knuffel deken maken.

Nog 2 weken wachten en dan komt ze.

Zo nu, ga ik werken.
Morgenvroeg er vroeg uit om de jongste weg te brengen,
 gelukkig niet zo ver.
En morgenavond weer naar de Puppies. !!

Zie jullie van de week nog wel.

groetjes Merian

3 opmerkingen:

  1. Ik mocht alles in het echt zien en geloof me........ het is weer ècht op zijn Merian's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi merian, wat zal mayra er graag op liggen! Beter als op je huisjesquilt, haha. Ik spreek uit rrvaring, onze hond heeft ook ren quilt van mij op!! Tot gauw weer!! Sabine vanuit la douce france.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat spannend zo'n nieuwe huisgenoot in het vooruitzicht hé? Je bent nu al begonnen met verwennen zie ik. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen