The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 8 december 2011

Voetbal?

Ja, voetbal. We hebben hier een echt voetbal gezin.
De meesten van jullie weten niet dat ik al een jaar of 25 regelmatig bij Willem-II kom. Ik heb zelfs vroegen aan de kassa, en loket inlichtingen gezeten.
Nou vroeg mijn jongste DS Sven, Mam ga je vrijdag mee naar de uitwedstrijd van Willem-II tegen Fortuna-Sittard?
Hij wilde met de trein gaan  maar moet zelf tot zes uur stage lopen en dat wordt te laat voor de trein, dus als jij nu mee gaat kunnen we met de auto gaan.
Waarop ik antwoordde: Als jij mijn kaartje betaald dan rij ik wel.
Dus het gevolg is, dat ik morgen naar Sittard ga met DS en 2 vrienden van hem.
Die vonden het helemaal gaaf dat ik mee ga.
Ze betalen mee aan de benzine, want ze al blij dat ze niet met de trein hoeven.
Mijn oudste DS Kevin gaat ook met zijn vrienden naar de wedstrijd die gaat met de trein.
En DH gaat ook maar dan als steward. Kreeg vandaag een smsje van DS Sven, Mam  dat wordt weer een ouderwets avondje voetbal met het hele gezin.
Dit was wel weer genoeg voetbal vandaag.
Mijn rand van de Kerstquilt is bijna af.
Maar morgen en zaterdag geen tijd, want morgenvroeg eerst werken, dan strijken en dan dus naar Sittard.
En zaterdag ga ik met Anita naar de Quilthoeve.
Dus pas zondag heb ik weer tijd om iets te Quilten.
En zo als het er  nu uitziet is de zondag ook echt van mij en het Quilten

Groetjes Merian.

3 opmerkingen: