The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

dinsdag 6 september 2011

Van alles en nog wat.....


Afgelopen zaterdag naar de open dag bij Dorry geweest.
Ik heb een paar stofjes gescoord. Natuurlijk bruin, groen en rose.


De rose voor de Farmers Wife Quilt en de bruine en de groene weet ik nog niet, maar ik heb al een voorraadje van die kleuren. Misschien met de groene stofjes het VariaHex Project uit Quilt en zo.

Het doorquilten van de Give Thanks gaat redelijk.
Ik heb het eerste blok weer aan elkaar zitten, alleen de achterkant nog een stukje.
Zie hieronder, er zitten nog een paar spelden in.



en hier het blokje rechtsboven


Ik vind het leuk om elke keer weer te verzinnen hoe zal ik het nu weer eens doorquilten.
Ik kijk dan op andere blogs en doe daar ideeën op.


Mijn mandjesquilt schiet ook wel op, misschien vanavond weer een paar mandjes aan elkaar zetten.
Het begint nu al weer schemerig te worden. Dadelijk maar wat kaarsjes aan doen voor de gezelligheid.



En hierboven, dit wordt mijn vakantieproject.
Het is een blokje van Nearly Insane, no 37. Ik heb het wat vergroot om een mini quilte te maken om bij de naaimachine te leggen. Het lijkt een rommeltje maar ik heb er een foto gemaakt zodat ik kan zien hoe de stofjes moeten liggen.

Ik hoop dat de bloggers van Weblog weer snel terug komen, ik mis jullie wel.

Tot de volgende keer.

Groetjes Merian


3 opmerkingen:

  1. Hij wordt erg leuk de Give Thanks. Ik was zaterdag ook bij Dorry en heb wat stofjes meegenomen. Jouw stofjes zijn erg leuk. Het bruine randstofje heb ik verwerkt in mijn Ton sur Ton met borduurwerk-quiltje. Ik heb me ingeschreven voor de poezieplaatjes quilt. Zie ik je daar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stofjes, zo mooi bij elkaar dat bruin en roze!
    Groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt mooie stofjes gekocht Merian. Ook ik ben al bezig met vakantievoorbereidingen:).
    Groetjes en tot snel,Christel.

    BeantwoordenVerwijderen