The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zaterdag 16 juli 2011

De tweede stap.

Leuk om jullie reactie te lezen.
Ik heb wat blogs bijgeschreven bij de lijst met blogs die ik volg.
Het zijn er nog meer maar dit is voldoende voorlopig.

Weinig quilterigs kunnen doen.
Vanmorgen gewerkt en  vanmiddag was gestreken. 
Mijn jongste zoon was gisteren uit Renesse terug gekomen met een heleboel was, het was ook allemaal nat en vies, ze hebben helaas niet zo'n goed weer gehad.
Maar alles ligt weer in de kast.
Morgen ook nog werken en dan een weekje vrij.
In de loop van de volgende week komt er weer een berichtje.
Een fijne gezellige zondag.

Groetjes Merian

1 opmerking:

  1. Hoi Merian, ik zie net je nieuwe Blog, het ziet er nu al mooi uit. Ja, die rozen passen echt bij jou. Ik ben benieuwd wat er zo allemaal langs gaat komen, ik zal je zeker volgen.
    Groetjes Christel.

    BeantwoordenVerwijderen