The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

maandag 10 december 2018

Waar begin ik?? Pak maar een mok thee.

Zoveel dingen al gedaan en zoveel ideeën.

Het borduurwerkje met de vrachtwagen
 is heel leuk om te doen.
Zou hij nog voor kerst afkomen.
Ik ga ervoor.



De roos is iets verder opengegaan.
Maar hier blijft het ook bij.


We hebben heerlijke dagen in Zuid-Limburg gehad.
We zaten in een hotel in Vijlen.
Vandaar uit naar Auben en Teuven geweest.
Ook in Vijlen heb je mooi bos om te wandelen.
En een heel leuk bos cafe Hijgend Hert.





En als Quiltster neem je altijd iets mee om te doen.
En kom je tijdens de heenreis erachter dat je 
geen schaar, naald en garen bij je hebt.
Gelukkig wist ik dat The Logcabin open was.
De juiste afslag gepakt.
En even wat naald, garen en een schaartje gekocht.
Stof voor de rand om the Strawberryfields quilt meegenomen.
Die krijgen jullie de volgende keer te zien.

Eenmaal thuis vliegt de week voorbij.
Alle kerstquilts opgehangen.
Een nieuw systeem voor de gang bedacht.
Het hang prachtig.



En dan krijg je zaterdag avond zin om iets kleins te gaan doen.
Je pakt een klein stempeltje van Jeanneke.
3/4 Inch is het. Ik heb nu de ruit gepakt. 
Maar ze heeft er nog meer.
Rest stofjes en stempelen maar.
Makkelijk om even zo te pakken.
Hoe groot het gaat worden.
Weet ik niet.



Wordt vervolgd.

Iedereen een fijne werkweek.
Hier morgen vroeg werken.
Ik ga de huiskamer met andere in 
Kerst sfeer maken.

Groetjes Merian en Mayra.



7 opmerkingen:

  1. Heerlijk van die dagen in Limburg zeg.
    Je laat prachtige kerst quilt zien zeg..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh genieten joh! Van je dagen in Limburg maar ook van je gezellige quilts. Ik krijg er ook weer helemaal zin in. Dank zij jou! Dank je wel; ik ga ze morgen weer tevoorschijn halen. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk even ertussen uit, toevallig gisteren ook over mijn vakantie op mijn blog geschreven. Leuk, zo'n klein projectje te starten en gaat best snel, dat stempelen. Prachtige quilts voor de kerstdagen, mooie foto-compilatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your Christmas quilts make the most wonderful display. Yes to the pretty cross stitched truck and also to those pretty fabric diamonds. How talented you are!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je veel mooie kerst quilts. Ja, Limburg is een heerlijke provincie en leuk dat jullie bij Logcabin geweest zijn. Succes met je kleine werkje. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk weer alle kerstquilts ophangen. Zo komt kerst weer langzasm aan dichterbij. Dat borduurtje heb je vat wel af. Je hebt er zo een leuk vrachtautootje bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bijna een uur lang van alles gelezen en bekeken op dit leuke blog. Ik heb ervan genoten! Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen