The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 3 augustus 2016

Yeah, de Top van The Stonesfields is af!!

Oeps, zie dat het al weer een maand geleden is.

Maar nu  is helemaal af. 
Net de laatste steekjes gezet.
Het duurde wat langer als ik gedacht had.

Maar ben er wel heel blij mee.


Kreeg hem niet helemaal goed op de foto!!

Hier een aparte foto van de hoekblokken.


Het was even puzzelen.
Weet nu dat ik van mijn eerste berekening moet uitgaan.
Niet gaan twijfelen, is het wel goed.
Het is precies geworden zoals ik het wilde.

Heb ook al een leuke achterkantstof.
Afgelopen zaterdag bij Corrie van de Quiltsteek  gekocht.


Dat past er toch precies erbij!!!

Hij kan gedubbeld gaan worden.
En dan doorquilten.
Dat wordt iets voor het najaar.
Maar dat is al snel.

Afgelopen vrijdag
 nog een heerlijke wandeling
 met DH en Mayra gemaakt
 in de Oisterwijkse bossen.

Mayra ruikt altijd het water.
En dan is het natuurlijk zwemmen.
En er werden bramen gevonden,
die vinden DH en Mayra altijd lekker.



Nu ga ik naar mijn dagelijkse bossen.
Ik loop daar liever met de regen nu,
 dan in open gebied.
Wandelschoenen aan, 
paraplu mee.
Dan valt het mee.

Groetjes Merian en Mayra.



9 opmerkingen:

  1. Wat is hij mooi geworden!!
    Heerlijk om hier in de herfst aan te beginnen met doorquilten. Hoewel, wachten op de herfst..?..nu is het er ook goed weer voor ;-).
    Groetjes, Régine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie quilt geworden, prachtig om te zien al die verschillende blokken.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geworden stof voor de achter is ook een beauty. Heb hem ook gemaakt vond het een leuke quilt om te maken met al die diverse blokjes.
    Veel plezier met het doorquilt en.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die prachtig geworden. En wat een mooie achterkant. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastische quilt! Heerlijk lekker buiten wandelen. Ik zit al meer dan een week met een hittegolf van 38 tot 40 graden. Geen wandelweer! Binnen zitten met airco aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je Stonefield mooi geworden ,de hexagon-rand is ook een plaatje en ook een supermooie achterkant,succes met doorquilten .
    Groetjes Lia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your Stonefields is lovely! The background you choose is a perfect fit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Piep wat is hij mooi en toch zo verassend hoe anders ze telkens worden..
    Ik ben al aan het quilten.. Wat is hij groot .. En zwaar...
    Maar ik geniet er van op frisse dagen

    Knuf

    BeantwoordenVerwijderen