The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

woensdag 29 juni 2016

Blokjes van The Stones!

Er zijn weer wat blokjes van the Stonefields af!

Het zijn er meer dan ik gedacht had.




















Leuk om de kleuren bij elkaar te vinden.
Je leert er ook wel veel van.
Om de combinatie te vinden die bij mij past!!

En bij het volgende blok dacht ik!!
Ik ga toch eens in mijn stempeldoos kijken.
Volgens mij zit daar een stempel in die ik kan gebruiken.
Ja hoor.
Gaat iets makkelijker
 dan zelf een malletje maken (en sneller natuurlijk)



Ik hoef er nog maar plus minus 5 blokken.
En dan aan elkaar.
Ben al een beetje bezig met de hoekblokken.
In eentje komt een hondje erin met hartjes.
Een andere met een vlinder en bloemetjes.
Een blok met allemaal hartjes.
Tja, dan het vier hoekblok nog.
Vogeltjes zijn ook wel leuk. 

Volgende keer laat ik jullie het zien.

Na de regen van vannacht blijft het vandaag droog. (hopleijk)
Hier was het niet of ze één emmer naar beneden gooiden,
maar het leken er wel 3 tegelijk.

Nu eerst een broek en rok korter maken.
Dit vind ik toch O zo leuk.
En dan nog een blokje maken of voorbereiden.

Vanavond hebben we een Bee met de Quiltuiltjes.
We hebben vanavond Skype 
want dan kan Anita er ook een beetje bij zijn.


Fijne dag,
Groetjes Merian en Mayra



4 opmerkingen:

  1. Your color palette for Stonefields is very refined and coherent. This will be a lovely quilt. I am making Stonefields and am using some of the same fabrics such as Paris flea market by 3 sisters but quilt is developing differently. I love what your are doing here!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie blokjes. We hebben hier gister ook een enorme onweersbui gehad. Mijn straat werd omgetoverd tot een rivier. Het water kwam tot aan de stoep,maar gelukkig niet erover heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi. Dit is echt een KIJK quilt. Elk blokje is de moeite waard. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen