The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

donderdag 23 april 2015

De Hexa bloemen van de Stonefields!

Vorige vrijdagmiddag ben ik inderdaad naar
 de Fatquarter in Culemborg geweest.
Na even rondgesnuffeld te hebben 
kwam ik toch op een eenvoudig stofje uit.
Zo gaat mijn rand rond de Stonesfield worden.
Ik maak eerst allemaal blokken met 1 hexabloem 
 en de creme-hexjes om heen.
Pas later zet ik ze aan elkaar want dan kan ik nog wisselen.



Ik probeer bij 2 blokjes Stonefields een Hexabloem te maken.
Mooi streven!!


 Zo komt het er ongeveer uit tezien.
Ik denk dat ik nog een randje tussen doe,
 van rechte lange stukjes stof die ik gebruik.
Dat wordt dan een smal randje.


 Natuurlijk zag ik nog wat andere lapjes liggen.
Nog een mooie groene, en de eerste is 
witte met sterretjes.
Die ga ik gebruiken voor een kerstprojectje met sneeuwpoppen.
Wordt vervolgd.



De 2 blokjes van de Stones.
Bij moet er natuurlijk een hond op de boot!



 En wat mis ik op dit blok, het rondje!

Diegene die mij kennen, weten al wat ik wil zeggen.

Die is foetsie!
Maar dat komt goed!!




Nu ga ik eerst maar eens opruimen op mijn hobby kamer.
Anders kunnen we vanavond niet zitten met 
Steekje los.
Heerlijk vanavond een Bee.

Alvast een fijn lang weekend.
Voor diegene die moet werken, werk met zin.

Groetjes Merian en Mayra!





4 opmerkingen:

  1. piep heerlijke blokjes en je stofjes zien er super uit,
    knufje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi wordt je rand met hexen. En wat schattig dat je een hondje hebt ipv de poes in de boot.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stofjes. En leuk een hondje ipv een poesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stofjes voor je hexablommen!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen