The Rose cottage

The Rose cottage
The Rose cottage

zondag 17 augustus 2014

Singertjes dag bij Atelier Bep!

Vanmorgen zat ik al om half 9 in de auto op weg naar Atelier Bep.
Voor mijn tweede Singertjes dag.

Als je bij Bep binnen stapt, voelt dat als een warme deken.
Zo gezellig en zo welkom ben je.
Eerst een bakje thee en een STUK taart.

En dan krijgen we onze pakketje voor die dag.
Een bloem als een speldenkussentje.


Hier het voorbeeld.
Carolien had een mooi voorbeeld bord gemaakt, hoe je het beste kon werken.

En dan aan de slag.

Er werd ook nog een hele mooie Phebe geshowd.
Helaas ben ik haar naam kwijt. (ik kreeg net de naam door). 
De maakster heetJanny Konter-Boltje,
Ze had een hele mooie dame van het herdersvrouwtje gemaakt.
Een kantje op de bloes en op het rokje.



En van dat harde werken krijg je honger.
En Bep maakt altijd hele lekkere soep.
Deze keer was het een heerlijke tomatensoep.

Kijk de pannen maar staan.


En dat met een lekker broodje en wat kruiden kaas erop.
HEERLIJK!!



En we gaan weer verder.


Hard werken!!
Ik heb het bijna af.
Van de week even af maken.

Even nog wat sfeerfoto's gemaakt.


Zo gezellig.
En zie je die grote Hexagonnen Quilt.

Zoiets wil ik ook nog wel eens maken.

Ja, Steekjes Los ik weet het.
GEEN nieuwe projecten dit jaar.
Misschien dan voor volgend jaar!

Het was een heerlijke dag.
Leuke Quilters ontmoet die ik nog niet kende.
En natuurlijk die ik al wat vaker heb gezien.

Nu lekker bij Mayra zitten.



Groetjes Merian en Mayra!

14 opmerkingen:

  1. Een heerlijk dagje zo te zien. Ja en die hexen moeten even wachten hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk verslag. Het is zo jammer dat Bep zover weg zit maar hier geniet ik weer mee van je mooie foto's:) Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid, ja, ik kom ook wel eens bij Bep, maar heb geen Singertje. Leuk speldenkussentje.
    Wat een prachtige hond heb je!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze woont te ver weg, maar zo'n "singertjes"dag is geweldig.
    Dank je wel voor de leuke foto's.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. was jij er ook vandaag??? dan heb ik je niet gezien of herkend. (schaamrood op mijn wangen) ik vond het weer een mooi projectje, dat we mochten maken.

    groetjes,

    Jennifer

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke reportage heb je er van gemaakt. Ziet er gezellig en lekker uit.
    Wat is er zo bijzonder aan een singertje? Of is dit een hele domme vraag?????

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je zulke mooie foto's het gemaaktik liep met het toestel op zak maar weer vergete dus, was gezellig Merian, Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke foto's zo kan ik toch meegenieten! Groetjes
    Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er allemaal uit als een heel gezellige dag!
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja het is altijd superleuk bij Bep,ik ben 2 jaar geleden bij de Singertjesdag geweest en daarna kon ik steeds niet.Hopelijk een volgende keer wel,maar dankzij jou leuke blogbericht kan ik toch meegenieten.
    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Door het verslag op jouw blog, heb ik voor de tweede keer genoten van deze heerlijke dag. Wat was het weer gezellig, met een superleuk projectje, lekkere verwennerijen en vooral goed gezelschap! En gelukkig, in januari mogen we weer! Ik zie, dat je inmiddels je hondenkusjes en -knuffels vast wel hebt gehad...
    Lieve groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezelligheid laat je zien... dat was genieten natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat was leuk om te lezen, de gezelligheid straalt er af.
    Bij Bep voel je je altijd welkom, ik ben er pas 4 keer geweest maar ervoer elke keer het gezellige gevoel.
    En ja een hele mooie phebe (heb ik een zwak voor)
    Sterk van je om niets nieuws te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen